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Android Fan vol.3 ・最新スマートフォンを一挙紹介 ・Androidアプリ厳選200!■ISBN/JAN:9784839941659★日時指定をお受けできない商品になります商品情報商品名Android Fan vol.3 フリガナアンドロイド フアン 3 ANDROID FAN 3 マイナビ ムツク サイシン スマ−ト フオン オ イツキヨ シヨウカイ アンドロイド アプリ ゲンセン ニヒヤク出版年月201112出版社マイナビ大きさ143P 26cm
Android Fan vol.3 ・最新スマートフォンを一挙紹介 ・Androidアプリ厳選200!
■ISBN/JAN:9784839941659★日時指定をお受けできない商品になります商品情報商品名Android Fan vol.3 フリガナアンドロイド フアン 3 ANDROID FAN 3 マイナビ ムツク サイシン スマ−ト フオン オ イツキヨ シヨウカイ アンドロイド アプリ ゲンセン ニヒヤク出版年月201112出版社マイナビ大きさ143P 26cm
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【電子書籍なら、スマホ・パソコンの無料アプリで今すぐ読める!】<p>Ready to put your ActionScript 3 skills to work on mobile apps? This hands-on book walks you through the process of creating an Adobe AIR application from start to finish, using the Flex 4.5 framework. Move quickly from a basic Hello World application to complex interactions with Android APIs, and get complete code examples for working with Android device componentsーGPS, camera, gallery, accelerometer, multitouch display, and OS interactions. No matter how much Flex experience you have, this book is the ideal resource.</p> <ul> <li>Use Flash Builder 4.5 to create and debug a Flex Mobile project</li> <li>Choose a layout option to determine which files Flash Builder auto-generates</li> <li>Select permissions that control which devices can install your app from the Android Market</li> <li>Explore APIs that enable your app to interact with specific Android OS features</li> <li>Learn how to read and write text files, browse the file system for media files, and create and write to an SQLite database</li> <li>Use the URLRequest class to open your app in the browser, place calls, and create emails and text messages</li> <li>Load web and video content into your app with StageWebView</li> <li>Publish your app to an Android installer file with Flash Builder</li> </ul>画面が切り替わりますので、しばらくお待ち下さい。
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<p>Ready to put your ActionScript 3 skills to work on mobile apps? This hands-on book walks you through the process of creating an Adobe AIR application from start to finish, using the Flex 4.5 framework. Move quickly from a basic Hello World application to complex interactions with Android APIs, and get complete code examples for working with Android device componentsーGPS, camera, gallery, accelerometer, multitouch display, and OS interactions. No matter how much Flex experience you have, this book is the ideal resource.</p> <ul> <li>Use Flash Builder 4.5 to create and debug a Flex Mobile project</li> <li>Choose a layout option to determine which files Flash Builder auto-generates</li> <li>Select permissions that control which devices can install your app from the Android Market</li> <li>Explore APIs that enable your app to interact with specific Android OS features</li> <li>Learn how to read and write text files, browse the file system for media files, and create and write to an SQLite database</li> <li>Use the URLRequest class to open your app in the browser, place calls, and create emails and text messages</li> <li>Load web and video content into your app with StageWebView</li> <li>Publish your app to an Android installer file with Flash Builder</li> </ul>画面が切り替わりますので、しばらくお待ち下さい。
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◆◆◆書き込みがあります。
中古ですので多少の使用感がありますが、品質には十分に注意して販売しております。
迅速・丁寧な発送を心がけております。
【毎日発送】 商品状態 著者名 出版社名 スタンダ−ズ 発売日 2018年04月12日 ISBN 9784866362571
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【電子書籍なら、スマホ・パソコンの無料アプリで今すぐ読める!】Bringing you everything you need to know about the worlds most popular operating system, Android for Beginners is the perfect book for any Android user. With easy-to-follow tutorials suitable for every Android device, theres something for everyone, from setting up and getting started to managing emails in Gmail and navigating using Google Maps. Theres also a complete guide to all the features of your Android phone, a rundown of the essential apps to download, and an in-depth troubleshooting guide to answer all those common problems.画面が切り替わりますので、しばらくお待ち下さい。
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◇◆主にゆうメールによるポスト投函、サイズにより宅配便になります。
◆梱包:完全密封のビニール包装または宅配専用パックにてお届けいたします。
◆帯、封入物、及び各種コード等の特典は無い場合もございます◆◇【07968】全商品、送料無料!
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【楽天ブックスならいつでも送料無料】「仕様変更」や「新機能」を中心にチェック! I/O books 清水美樹 工学社ハジメテ ノ アンドロイド ゴ プログラミング シミズ,ミキ 発行年月:2015年02月 ページ数:207p サイズ:単行本 ISBN:9784777518791 清水美樹(シミズミキ) 東京都生まれ。
東北大学大学院工学研究科博士後期課程修了。
工学博士。
同学研究助手を5年間勤める(本データはこの書籍が刊行された当時に掲載されていたものです) 第0章 「Android 5.0」の特徴/第1章 「Android Studio」の概要/第2章 マテリアル・デザイン/第3章 ツール・バー/第4章 フローティング・ボタン/第5章 RecyclerView/第6章 CardView/第7章 アクティビティ・トランジション/第8章 「通知」の新しい仕様 「Android 5.0」では、「UIデザイン」や「処理速度」に関する部分で、多くの仕様変更や新機能の追加がありました。
そこで本書では、新しい開発ツール「Android Studio」を使い、実際にアプリケーションを作りながら、「Android 5.0」でのプログラミング方法を解説しています。
本 パソコン・システム開発 ハードウェア モバイル パソコン・システム開発 ハードウェア スマートフォン ビジネス・経済・就職 産業 運輸・交通・通信
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「仕様変更」や「新機能」を中心にチェック! I/O books 清水美樹 工学社ハジメテ ノ アンドロイド ゴ プログラミング シミズ,ミキ 発行年月:2015年02月 ページ数:207p サイズ:単行本 ISBN:9784777518791 清水美樹(シミズミキ) 東京都生まれ。
東北大学大学院工学研究科博士後期課程修了。
工学博士。
同学研究助手を5年間勤める(本データはこの書籍が刊行された当時に掲載されていたものです) 第0章 「Android 5.0」の特徴/第1章 「Android Studio」の概要/第2章 マテリアル・デザイン/第3章 ツール・バー/第4章 フローティング・ボタン/第5章 RecyclerView/第6章 CardView/第7章 アクティビティ・トランジション/第8章 「通知」の新しい仕様 「Android 5.0」では、「UIデザイン」や「処理速度」に関する部分で、多くの仕様変更や新機能の追加がありました。
そこで本書では、新しい開発ツール「Android Studio」を使い、実際にアプリケーションを作りながら、「Android 5.0」でのプログラミング方法を解説しています。
本 パソコン・システム開発 ハードウェア モバイル パソコン・システム開発 ハードウェア スマートフォン ビジネス・経済・就職 産業 運輸・交通・通信
【楽天ブックスならいつでも送料無料】鈴木哲哉 ラトルズゼロ カラノ アンドロイド アプリケーション カイハツ ニュウモン スズキ,テツヤ 発行年月:2011年01月 ページ数:319p サイズ:単行本 ISBN:9784899772798 本 パソコン・システム開発 ハードウェア モバイル パソコン・システム開発 ハードウェア スマートフォン ビジネス・経済・就職 産業 運輸・交通・通信
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鈴木哲哉 ラトルズゼロ カラノ アンドロイド アプリケーション カイハツ ニュウモン スズキ,テツヤ 発行年月:2011年01月 ページ数:319p サイズ:単行本 ISBN:9784899772798 本 パソコン・システム開発 ハードウェア モバイル パソコン・システム開発 ハードウェア スマートフォン ビジネス・経済・就職 産業 運輸・交通・通信
ご注文前に必ずご確認ください<商品説明>Android Studio、Google Playとリリース、Kotlinの基本、Android SDK、Jetpack、Gradle、Timber、Retrofit、Glide、oss‐licensesライブラリ、JUnit4、AndroidX Test、Espresso、GitHub Actions...開発のスタートダッシュに寄り添う本。
<収録内容>第0章 Androidアプリエンジニアの現場の世界第1章 これだけは知っておきたいAndroidアプリ開発のはじめ方第2章 Android開発の新言語Kotlinを学ぼう第3章 Androidアプリを作ってみる第4章 OSSを駆使した現場の実践TIPS第5章 Android開発テストの超入門<商品詳細>商品番号:NEOBK-2526459Yamamoto Naoki / Cho Kamei Sakae Toshi / Cho Hamada Akira Ju / Cho Hashimoto Haya Ju / Cho / Start Dash Android Appli (Application) Engineer No Hissu Know-how Wo Saku Tto Osaeruメディア:本/雑誌重量:340g発売日:2020/08JAN:9784297116118スタートダッシュAndroid アプリエンジニアの必須ノウハウをサクっと押さえる[本/雑誌] / 山本尚紀/著 亀井栄利/著 浜田瑛樹/著 橋本早樹/著2020/08発売
ご注文前に必ずご確認ください<商品説明>Android Studio、Google Playとリリース、Kotlinの基本、Android SDK、Jetpack、Gradle、Timber、Retrofit、Glide、oss‐licensesライブラリ、JUnit4、AndroidX Test、Espresso、GitHub Actions...開発のスタートダッシュに寄り添う本。
<収録内容>第0章 Androidアプリエンジニアの現場の世界第1章 これだけは知っておきたいAndroidアプリ開発のはじめ方第2章 Android開発の新言語Kotlinを学ぼう第3章 Androidアプリを作ってみる第4章 OSSを駆使した現場の実践TIPS第5章 Android開発テストの超入門<商品詳細>商品番号:NEOBK-2526459Yamamoto Naoki / Cho Kamei Sakae Toshi / Cho Hamada Akira Ju / Cho Hashimoto Haya Ju / Cho / Start Dash Android Appli (Application) Engineer No Hissu Know-how Wo Saku Tto Osaeruメディア:本/雑誌重量:340g発売日:2020/08JAN:9784297116118スタートダッシュAndroid アプリエンジニアの必須ノウハウをサクっと押さえる[本/雑誌] / 山本尚紀/著 亀井栄利/著 浜田瑛樹/著 橋本早樹/著2020/08発売
Re:Kayo‐System/著本詳しい納期他、ご注文時はご利用案内・返品のページをご確認ください出版社名翔泳社出版年月2016年11月サイズ423P 23cmISBNコード9784798148120コンピュータ プログラミング モバイルプログラミングほんきで学ぶAndroidアプリ開発入門ホンキ デ マナブ アンドロイド アプリ カイハツ ニユウモン ホンキ/デ/マナブ/ANDROID/アプリ/カイハツ/ニユウモン※ページ内の情報は告知なく変更になることがあります。
あらかじめご了承ください登録日2016/11/21
Re:Kayo‐System/著本詳しい納期他、ご注文時はご利用案内・返品のページをご確認ください出版社名翔泳社出版年月2016年11月サイズ423P 23cmISBNコード9784798148120コンピュータ プログラミング モバイルプログラミングほんきで学ぶAndroidアプリ開発入門ホンキ デ マナブ アンドロイド アプリ カイハツ ニユウモン ホンキ/デ/マナブ/ANDROID/アプリ/カイハツ/ニユウモン※ページ内の情報は告知なく変更になることがあります。
あらかじめご了承ください登録日2016/11/21
著者横田一輝(著)出版社技術評論社発売日2019年08月ISBN9784297106485ページ数403PキーワードあんどろいどすたじおぱーふえくとがいどANDROI アンドロイドスタジオパーフエクトガイドANDROI よこた かずき ヨコタ カズキ9784297106485内容紹介Androidアプリ開発は,かつてはEclipse+Javaが主流でした。
しかし,GoogleがAndroid Studio/Kotlinを正式採用し,EclipseベースのAndroid開発ツールのサポートが終了したことをうけ,今後Androidアプリ開発はAndroid Studio一択という状況になり,Android Studioの需要は高まっています。
本書はそんなIDEに焦点を当てた書籍です。
本書は新人エンジニアに向けて,豊富な機能が揃ったIDEをどのように使いこなすかをわかりやすく解説した書籍です。
Kotlin /Java両対応。
※本データはこの商品が発売された時点の情報です。
目次第1章 Android Studioとは/第2章 Android Studioをはじめよう/第3章 Android Studioの基本機能を理解する/第4章 レイアウトエディターの基本操作/第5章 エディターの機能と基本操作/第6章 デバッグの機能と操作/第7章 Android Studioのリファクタリング手法/第8章 Android Studioでのテスト手法と分析機能/第9章 Gradleによるビルド方法/第10章 Gitによるバージョン管理
著者横田一輝(著)出版社技術評論社発売日2019年08月ISBN9784297106485ページ数403PキーワードあんどろいどすたじおぱーふえくとがいどANDROI アンドロイドスタジオパーフエクトガイドANDROI よこた かずき ヨコタ カズキ9784297106485内容紹介Androidアプリ開発は,かつてはEclipse+Javaが主流でした。
しかし,GoogleがAndroid Studio/Kotlinを正式採用し,EclipseベースのAndroid開発ツールのサポートが終了したことをうけ,今後Androidアプリ開発はAndroid Studio一択という状況になり,Android Studioの需要は高まっています。
本書はそんなIDEに焦点を当てた書籍です。
本書は新人エンジニアに向けて,豊富な機能が揃ったIDEをどのように使いこなすかをわかりやすく解説した書籍です。
Kotlin /Java両対応。
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目次第1章 Android Studioとは/第2章 Android Studioをはじめよう/第3章 Android Studioの基本機能を理解する/第4章 レイアウトエディターの基本操作/第5章 エディターの機能と基本操作/第6章 デバッグの機能と操作/第7章 Android Studioのリファクタリング手法/第8章 Android Studioでのテスト手法と分析機能/第9章 Gradleによるビルド方法/第10章 Gitによるバージョン管理
ジェローム・ディマジオ/著 安生真/監修 土肥拓生/訳本詳しい納期他、ご注文時はご利用案内・返品のページをご確認ください出版社名日経BP社出版年月2009年02月サイズ293P 24cmISBNコード9784822283711コンピュータ プログラミング モバイルプログラミング商品説明初めてのGoogle Androidプログラミング サンプルで学ぶ必須作法と基本手順ハジメテ ノ グ-グル アンドロイド プログラミング サンプル デ マナブ ヒツス サホウ ト キホン テジユン原タイトル:Android※ページ内の情報は告知なく変更になることがあります。
あらかじめご了承ください登録日2013/04/03
ジェローム・ディマジオ/著 安生真/監修 土肥拓生/訳本詳しい納期他、ご注文時はご利用案内・返品のページをご確認ください出版社名日経BP社出版年月2009年02月サイズ293P 24cmISBNコード9784822283711コンピュータ プログラミング モバイルプログラミング商品説明初めてのGoogle Androidプログラミング サンプルで学ぶ必須作法と基本手順ハジメテ ノ グ-グル アンドロイド プログラミング サンプル デ マナブ ヒツス サホウ ト キホン テジユン原タイトル:Android※ページ内の情報は告知なく変更になることがあります。
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【中古】Android Layout Cookbook アプリの価値を高める開発テクニック【メーカー名】【メーカー型番】【ブランド名】【商品説明】Android Layout Cookbook アプリの価値を高める開発テクニック画像はサンプル写真のため商品のコンディション・付属品の有無については入荷の度異なります。
商品写真はできる限り実物の色に近づけるよう徹底しておりますが、 お使いのモニター設定、お部屋の照明等により実際の商品と色味が異なる場合がございます。
掲載と付属品が異なる場合は確認のご連絡をさせて頂きます。
※中古品のため「限定」「初回」「保証」「DLコード」などの表記がありましても、特典・付属品・帯・保証等は付いておりません。
(未使用・未開封品は除く)中古品のため使用に影響ない程度の使用感・経年劣化(傷、汚れなど)がある場合がございます。
※中古品の特性上ギフトには適しておりません。
当店では初期不良に限り、商品到着から5日間は返品を受付けております。
お問い合わせ・メールにて不具合詳細をご連絡ください。
お客様都合での返品はお受けしておりませんのでご了承ください。
他モールとの併売品の為、売り切れの場合はご連絡させて頂きます。
★ご注文からお届けまで1、ご注文(24時間受付)2、注文確認⇒当店から注文確認メールを送信致します3、在庫確認⇒中古品は受注後に、再メンテナンス、梱包しますので、お届けまで3日〜10日程度とお考え下さい。
4、入金確認⇒前払い決済をご選択の場合、ご入金確認後、配送手配を致します5、出荷⇒配送準備が整い次第、出荷致します。
配送業者、追跡番号等の詳細をメール送信致します。
6、到着⇒出荷後、1〜3日後に商品が到着します。
※離島、北海道、沖縄は遅れる場合がございます。
予めご了承下さい。
お電話でのお問合せは少人数で運営の為受け付けておりませんので、お問い合わせ・メールにてお願い致します。
ご来店ありがとうございます。
当店では良品中古を多数揃えております。
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【電子書籍なら、スマホ・パソコンの無料アプリで今すぐ読める!】<p><strong>Create enthralling Android games with Unity Faster Than Ever Before</strong></p> <h2>About This Book</h2> <ul> <li>Develop complex Android games with the help of Unity's advanced features such as artificial intelligence, high-end physics, and GUI transformations.</li> <li>Create amazing Graphical User Interfaces (GUIs) with Unity's new uGUI system</li> <li>Unravel and deploy exciting games across Android devices</li> </ul> <h2>Who This Book Is For</h2> <p>If you are a Unity 5 developer and want to expand your knowledge of Unity 5 to create high-end complex Android games, then this book is for you. Readers are expected to have a basic understanding of Unity 5, working with its environment, and its basic concepts.</p> <h2>What You Will Learn</h2> <ul> <li>Develop your own Jetpack Joyride clone game</li> <li>Explore the advanced features of Unity 5 by building your own Action Fighting game</li> <li>Develop remarkable Graphical User Interfaces (GUIs) with Unity's new uGUI system</li> <li>Enhance your game by adding stunning particle systems and complex animations</li> <li>Build pleasing virtual worlds with special effects, lights, sky cube maps, and cameras</li> <li>Make your game more realistic by providing music and sound effects</li> <li>Debug and deploy your games on different Android devices</li> </ul> <h2>In Detail</h2> <p>Game engines such as Unity are the power-tools behind the games we know and love. Unity is one of the most widely-used and best loved packages for game development and is used by everyone, from hobbyists to large studios, to create games and interactive experiences for the Web, desktop, mobile, and console. With Unity's intuitive, easy-to-learn toolset and this book, it's never been easier to become a game developer.</p> <p>You will begin with the basic concepts of Android game development, a brief history of Android games, the building blocks of Android games in Unity 5, and the basic flow of games. You will configure an empty project for the Jetpack Joyride Clone Game, add an environment and characters, and control them. Next you will walk through topics such as particle systems, camera management, prefabs, animations, triggers, colliders, and basic GUI systems. You will then cover the basic setup for 3D action fighting games, importing models, textures and controlling them with a virtual on-screen joystick. Later you will set up Scene for 3D Configuration, create basic gameplays, and manage input controls. Next you will learn to create the interface for the main menu, gameplay, game over, achievements, and high score screens. Finally you will polish your game with stats, sounds, and Social Networking, followed by testing the game on Android devices and then publishing it on Google Play, Amazon, and OUYA Stores.</p> <h2>Style and approach</h2> <p>A step-by-step and detailed guide to developing high-end complex Android games utilizing the advanced concepts of Unity.</p>画面が切り替わりますので、しばらくお待ち下さい。
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<p><strong>Create enthralling Android games with Unity Faster Than Ever Before</strong></p> <h2>About This Book</h2> <ul> <li>Develop complex Android games with the help of Unity's advanced features such as artificial intelligence, high-end physics, and GUI transformations.</li> <li>Create amazing Graphical User Interfaces (GUIs) with Unity's new uGUI system</li> <li>Unravel and deploy exciting games across Android devices</li> </ul> <h2>Who This Book Is For</h2> <p>If you are a Unity 5 developer and want to expand your knowledge of Unity 5 to create high-end complex Android games, then this book is for you. Readers are expected to have a basic understanding of Unity 5, working with its environment, and its basic concepts.</p> <h2>What You Will Learn</h2> <ul> <li>Develop your own Jetpack Joyride clone game</li> <li>Explore the advanced features of Unity 5 by building your own Action Fighting game</li> <li>Develop remarkable Graphical User Interfaces (GUIs) with Unity's new uGUI system</li> <li>Enhance your game by adding stunning particle systems and complex animations</li> <li>Build pleasing virtual worlds with special effects, lights, sky cube maps, and cameras</li> <li>Make your game more realistic by providing music and sound effects</li> <li>Debug and deploy your games on different Android devices</li> </ul> <h2>In Detail</h2> <p>Game engines such as Unity are the power-tools behind the games we know and love. Unity is one of the most widely-used and best loved packages for game development and is used by everyone, from hobbyists to large studios, to create games and interactive experiences for the Web, desktop, mobile, and console. With Unity's intuitive, easy-to-learn toolset and this book, it's never been easier to become a game developer.</p> <p>You will begin with the basic concepts of Android game development, a brief history of Android games, the building blocks of Android games in Unity 5, and the basic flow of games. You will configure an empty project for the Jetpack Joyride Clone Game, add an environment and characters, and control them. Next you will walk through topics such as particle systems, camera management, prefabs, animations, triggers, colliders, and basic GUI systems. You will then cover the basic setup for 3D action fighting games, importing models, textures and controlling them with a virtual on-screen joystick. Later you will set up Scene for 3D Configuration, create basic gameplays, and manage input controls. Next you will learn to create the interface for the main menu, gameplay, game over, achievements, and high score screens. Finally you will polish your game with stats, sounds, and Social Networking, followed by testing the game on Android devices and then publishing it on Google Play, Amazon, and OUYA Stores.</p> <h2>Style and approach</h2> <p>A step-by-step and detailed guide to developing high-end complex Android games utilizing the advanced concepts of Unity.</p>画面が切り替わりますので、しばらくお待ち下さい。
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